Kako se može izvršiti plaćanje?

Plaćanje isporuke se može izvršiti na dva načina:

  • Gotovinom – prilikom preuzete porudžbine;
  • Uplatom na račun – elektronskim putem ili nalogom za uplate u banci ili Pošti.

 

Koja je razlika u vrsti plaćanja?

Ako se odlučite za vrstu plaćanja Uplatom na račun, potrebno je:

  • da nam to napišete u napomeni prilikom poručivanja;
  • nakon završene porudžbine dobićete na mejl podatke kako biste i obavili plaćanje
  • čim nam legne uplata, tad šaljemo porudžbinu.

Vrsta plaćanja Gotovinom se podrazumeva i nije potrebna nikakva napomena u ovom slučaju.

 

Da li se vrsta plaćanja razlikuje kod fizičkih i pravnih lica?

Ne, vrsta plaćanja je u potpunosti ista kako za fizička, tako i za pravna lica.

 

Da li izdajemo predračun i račun za firmu?

Da izdajemo, potrebno je samo da nam pošaljete PIB Vaše firme.

 

Šta se dešava u slučaju neočekivanog?

  • Greška prilikom pakovanja – u slučaju poslate manje količine ili izostavljenog nekog artikla sa porudžbine.
  • Greška prilikom transporta – u slučaju da prilikom transporta od strane kurirskih službi neki porizvod u paketu,
    bude otvoren, prosut, pocepan ili oštećen na bilo koji način.

Potrebno je da nas kontaktirate, kako bismo grešku ispravili.
Bez obzira ko je napravio tu grešku, mi ili kurirska služba,
u oba slučaja ćemo mi snositi troškove robe i dostave,
a Vi niste dužni ništa da platite.

Kojim slučajem da nakon čitanja pravila plaćanja, napisanih gore, imate neku nedoumicu,
budite slobodni javite nam se, rado ćemo Vam odgovoriti.