PRAVILA PLAĆANJA
Kako se može izvršiti plaćanje?
Plaćanje isporuke se može izvršiti na dva načina:
- Gotovinom – prilikom preuzete porudžbine;
- Uplatom na račun – elektronskim putem ili nalogom za uplate u banci ili Pošti.
Koja je razlika u vrsti plaćanja?
Ako se odlučite za vrstu plaćanja Uplatom na račun, potrebno je:
- da nam to napišete u napomeni prilikom poručivanja;
- nakon završene porudžbine dobićete na mejl podatke kako biste i obavili plaćanje
- čim nam legne uplata, tad šaljemo porudžbinu.
Vrsta plaćanja Gotovinom se podrazumeva i nije potrebna nikakva napomena u ovom slučaju.
Da li se vrsta plaćanja razlikuje kod fizičkih i pravnih lica?
Ne, vrsta plaćanja je u potpunosti ista kako za fizička, tako i za pravna lica.
Da li izdajemo predračun i račun za firmu?
Da izdajemo, potrebno je samo da nam pošaljete PIB Vaše firme.
Šta se dešava u slučaju neočekivanog?
- Greška prilikom pakovanja – u slučaju poslate manje količine ili izostavljenog nekog artikla sa porudžbine.
- Greška prilikom transporta – u slučaju da prilikom transporta od strane kurirskih službi neki porizvod u paketu,
bude otvoren, prosut, pocepan ili oštećen na bilo koji način.
Potrebno je da nas kontaktirate, kako bismo grešku ispravili.
Bez obzira ko je napravio tu grešku, mi ili kurirska služba,
u oba slučaja ćemo mi snositi troškove robe i dostave,
a Vi niste dužni ništa da platite.
Kojim slučajem da nakon čitanja pravila plaćanja, napisanih gore, imate neku nedoumicu,
budite slobodni javite nam se, rado ćemo Vam odgovoriti.