OTVARANJE PRODAVNICE ZDRAVE HRANE
Ako želite da otvorite prodavnicu zdrave hrane onda ste na pravom mestu!
Preduzetništvo…
Ulazak u preduzetništvo je veoma jednostavno,
ali održati se u istom uopšte nije lak zadatak.
Mnogi ljudi misle ako postanu preduzetnici da će
imati radno vreme od 8 sati i da su sa tim završili,
ali prosto to nije tako,
ako niste spremni za rad posle radnog vremena onda se ne upuštajte u ove vode.
Za uspeh u bilo čemu je potrebno vreme, preko noći se ništa ne postiže.
Strpljenje, kontinuitet i konstantno učenje su najbitniji faktori
kako bi došli do željenih rezultata.
Neprocenjivo iskustvo…
Sve gore navedeno za uspešnu prodavnicu zdrave hrane je apsolutno tačno.
U ovoj branši smo više od 20 godina i pišemo iz proživljenog iskustva.
Svaka godina je sama po sebi posebna,
ali je svaka nosila iskustvo više.
Rizik kao u svakom poslovanju je postojao,
ali nakon par godina ustaljenog rada, učenju na greškama, analize,
a najviše staloženosti u samom poslovanju pozitivan učinak se svakako pojavio.
Učiti na tuđim, zasigurno nećete praviti sopstvene greške!
Koje sve obaveze nosi prodavnica zdrave hrane…
Prodavnica zdrave hrane iziskuje određene stavke, opisaćemo najbitnije:
– Asortiman proizvoda
-
- Postoji preko 5000 različitih proizvoda, a za otvaranje Vam je potrebno oko 1000;
- Potrebno je znati koje proizvode u početku nabaviti.
- Kako postepeno ubacivati nove.
– Nabavka, poručivanje i primanje robe
-
- Gde, kako, kod koga nabavljati robu?
- Da li su provereni ljudi ili ne?
- Kako funkcioniše saradnja sa manjim, a kako sa većim dobavljačima.
Sve o ovome treba voditi računa.
– Obuka zaposlenih
-
- Kada i kako puniti rafove?
- Nadgledati rok robe.
- Kako se ponašati prema ljudima?
- Kako znati kada je najbolje vreme ponuditi nov proizvod?
– Formiranje cena
-
- Kako biti konkurentan, a ostati svoj?
- Kako cenama ne odbiti kupce?
– Police, rafovi, oprema
-
- Kod koga nabaviti?
- Koja vrsta stakla se preporučuje, koja kasa je najbolja?
- Koje špatule su najpraktičnije za rad?
– Vidljivost, preglednost, kategorizacija i organizacija robe
-
- Kako znati koji je proizvod za šta, za koju namenu?
- Kako napraviti dobru vidljivost, da bude dobra preglednost proizvoda?
- Kako sortirati tako da su svi proizvodi iste kategorije na jednom mestu?
Ovo su samo najbitnije stavke, a i sami znate da u svakom poslovanju sitnice mnogo znače,
a njih u ovoj branši ima na pretek i usvajamo ih usputno.
Ne ustručavajte se već nam slobodno pišite.
Prenećemo Vam još mnogo toga…
Učetvovali smo u otvaranju preko 20 prodavnica.
Otvarali smo prodavnice za prijatelje, poznanike i onima
koji su preko preporuka došli do nas.
Uputili ih u samo poslovanje, što se tiče nabavke,
odabira lagera, same prodaje i pristupa.
Upućivali smo ih kako da uvide koji će se proizvodi često prodavati i
koji se često prodavaju u njihovoj okolini.
Pratili njihov rad i usmeravali u tom istom periodu.
Savetovali kako da se ophode prema ljudima, odnosno
potencijalnim i krajnjim kupcima.
Obučavali radnike za njihove prodavnice.
Sve što jedan radnik treba da zna kako bi prodavnica zdrave hrane
funkcionisala na najboljem mogućem nivou,
od klasičnog merenja i naplaćivanja do same higijene u prodavnici.
Izbor lokala…
Odabir lokala je takođe jedna od ključnih stavki!
Ako već niste izabrali, gledajte da bude na prometnom mestu,
gde je cirkulacija ljudi na zavidnom nivou.
Na primer: blizu pijace, Pošte, većih marketa, glavne prodavnice u Vašem mestu.
Sam lokal podrazumeva da ima određene karakteristike:
-
- Minimum veličine od 30m² i 7m² magacina;
- Mesto gde će radnici moći da se raskomote, presvuku i ostave svoje stvari;
- Naravno i da lokal poseduje mokri čvor.
Nudimo Vam tri mogućnosti…
Ako želite da Vam pomognemo oko otvaranja prodavnice zdrave hrane slobodno nas kontaktirajte.
Uštedećete vreme i živaca, koje Vam kasnije niko ne može nadoknaditi!
U ponudi su tri opcije, na Vama je da izaberete
koja najbolje odgovara Vašem iskustvu i mogućnostima,
kako bi na najbrži i najefikasniji način otvorili prodavnicu zdrave hrane:
I opcija
Zahteva Vašu prisutnost, a mi Vam pomažemo prilikom:
- Nabavke opreme za prodavnicu:
police, stakleni boksovi, rafovi, špatule, kese, kasa, vaga; - Odabira asortimana, poručivanje i organizacije dostave;
- Klasifikacije, sortiranja i dobre vidljivosti proizvoda;
- Formiranja cena, unosa u kasu, pisanje cene i šifre za svaki proizvod;
- Odabira radnika, obučavanju istih (ako je potrebno);
- Prve nedelje od otvaranja, obilazak i pomoć od 1 do 2 sata dnevno;
- Poručivanje robe od dobavljača, takođe.
II opcija
Ne zahteva Vašu prisutnost, osim ako Vi želite da nadgledate tok procesa otvaranje radnje.
KLjUČ U RUKE.
III opcija
KLjUČ U RUKE + FRANŠIZA.
Cene za sve tri opcije su različite i šaljemo ih isključivo na UPIT,
zato budite slobodni i pišite nam.
A mi ćemo Vam u što skorije vreme rado odgovoriti i
objasniti sve ono što Vas bude interesovalo.